sevvalbaran 35+2 deyim. bebeğim hala ters duruyor 🥲 bebeğim ve benim için en sağlıklısı neyse o olsun tabi ama vajinal doğumu çok istiyorum. önerileriniz var mı ?
Ervamsd sevvalbaran merhaba benimde durum sizinle aynı ne zaman döner bilemiyorum bu şekilde kalınca sezeryan olucak sanırım
sevvalbaran Ervamsd doktorum zaman geçtikçe dönme ihtimalinin de azaldığını söyledi ister istemez üzüldüm. nasip tabi inşallah ikimizin de gönlünden geçen şekilde olur 🫶🏻
Tatar59 Egzersizler var ters duran bebeğin dönmesi için. İşe yarar mı bilinmez ama denemek lazım. Ben yapıyorum bir haftadır. İnşallah işe yarar