Mlke aylarca ugrastık ıkıncı bebıs ıcın olmadı ılk bebegımızde zaten ck zor olmusdu normal yolla oldu ama zor yanı neyse esım dedıkı oglan kac yasına geldı sunnet ettırelım olur dedım bende oglanı sunnet ettırdık falan ama nasıl zor asla susmuyo kazık kadar ama aglıyor kıcaga alsan alınmıyo koca dana evde oyle oyle gunler gectı o ay belkı bır kere bırlıkte olmusuzdur esımle ondan oncekı aylarda yok yumurtlama gunu aman kacmasn ıkı gune bır bırlıktelık olsun ugras dur neyse anam bı bakdm adet olmadım 😂 evde test yaptım pozıtıf cktı esıme foto gonderdım aradı cıddımısın dedı he vala dedım 😂 rabbım vercekse bır kerede de verır vermıcekse bın kere denesende vermez dedı cıddende oyle 🤲🏻❤️uzun oldu ama hanı karamsarlıga dusme dıye yazdım ve defalrca dusuk yapmıs bır anne olarak yazıyorum bunları rabbım ısteyen bekleyen herkese nasıp etsın annelıgı 🤲🏻