Bende 35. Haftada aynı şeyi yaşadım hatta bide şeker yükselip bebeğe zarar vermesin diye diyet falan yaptım sebze ağırlıklı beslendim 2 hafta. sonra kontrolde bebeğimin 2 haftade sadece 110 gram aldığını öğrendik resmen aç kalmış gelişmemiş doktorum 5 gün içinde kilo almesı hızlanmazsa gelişiminde durma olduğu için sezeryanla doğumunu sonlandırmak zorunda kalırız dedi. Sana tavsiyem bol bol protein tüket en problemli şey ekmek ve pirinç pilavı o ikisini çıkar kalan şeyleri yemeye devam et. Bu ekonomide zor ama haftan az kalmış seninde günde bir öğünde mutlaka et yemeni tavsiye ediyorum hem sağlıklı kilo alıyor hem şekeri çıkarmıyor bende şuan 37+3 te ancak oturtabildim düzeni