Goktug12 Bebeğim 1 hafta önden gidiyo doktor geçen hafta 1 hafta boyunca açlık ve tokluk şeker baktırmalı istedi açlık iyi fakat tokluk 111-113-155-140 şeklinde geldi doktora gitmeme 4 gün var korktum lütfen rahatlatır mısınız beni Ne yapacagım