Calikusuuu Kızlar dün sabah sağlık ocağında Kaan verdim en geç sabah 7 buçukta çıkması gerekirdi çıkmadı. Haftasonu oldu nasıl öğrenebilirim ??
_almirasmom Calikusuuu ben de dun kan verdım suan e nabza dusmus gec dustu biraz baya kan baktırdım doktorum sekerıne baktır onemlı dedı suyu fazlaymıs bebısın bırde rutın herseye baktırdım
Calikusuuu heyecanla sonuç bekliyordum sağlıklı mı diye tüh ya . Şehir dışına çıktım gittiğim yerde tekrar mı baktırsam kan değerlerime daha başındaoö 91 di değerim
Calikusuuu momofmychildren şehir dışına çıkıyorum şuan yoldayım 15 gün yokum o yüzden geldiğim yerde tekrar kan verip kontrol ederim heralde
Adabp Calikusuuu sağlık ocağında alınan tahliller ptesi çıkar hastanelere gönderiliyor oradan geliyor sonuçlar
incismom Calikusuuu ben de 12 ocak cuma günü sabahı sağlık ocağında verdim. Çarşamba günü sabah çıktı sonuç. Maalesef kendi laboratuvarları olmadığı için uzun sürebiliyor. En hızlısı hastane, çarşamba sabah hastaneden verdim tekrar öğlene çıktı
incismom Calikusuuu pazartesi çıkmazsa hastaneden verirsiniz, hem artışı görmüş olursunuz. Sonucum çıktığında doktor randevusundaydım tekrar kan verip yükselişi görmek istedi doktorum
chrysanthemum Normalde verdikten sonraki gün çıkar demişti bana da, 3 gün sonra düşmüştü sisteme. Beklemek çok zor 😇