SenaBM önce ibb evlilik desteğe başvurdum. 7000₺ onaylandı nikah günümden sonra çekebileceğim söylendi nikahtan bir gün sonra baktım iptal edilmişti😂 sonra yenidoğana başvurdum kabul edilmedi reddedilmedi askıda diyor askıdan çıkarmak için 6 ay geçsin diyor 6 ay sonra bebeğim doğmuş oluyor anlamı kalmıyor yani durumum ahım şahım değil evim arabam yok çalışmıyorum anlamsız geldi karşı komşum aynı bebek için bi arkadaşının hem kendisi başvurmuş almış hem kocası bana da o önermişti ama onlar da çok zengin beşiğe kadar vermişler. Ben de hiçbir partiye üye değilim yani illa olmam mı gerekiyor bir şeylerden faydalanmak için?? Sadece ibb prtisi değil diğerleri de aynı şeyi yapıyor…