Elifdddd benimde şekerle başım dertte 😞 36.haftadayım 2 kez şeker yüklemesi yaptırdım sorun cıkmadı bebek 1 hafta önden gidiyor geçen haftada 1 hafta boyunca açlık ve tokluk baktırmamı istedi 4 gün kan verdim 2 gün normal 2 gün de tokluk 155-140 yani sınırda ve yüksek geldi korkuyorum doktora gitmeme 4 gün var 😞