Gozdecaner _Anonimdenim 2250 ile 2700 arası normal bulunuyor o haftada oğlum 10 gün önde gidiyor 3088 Gr
Aytnnn _Anonimdenim ilk hamileligimde 37 haftada 3.600dü bendede, son ayda yediyimiz herşey bebeğin kilo aldirmasina geliyor
Gamzer68 32 haftada 3200 kg dı bana doktor diyet önerdi doğuma kdr diyet yaptım 4160kg olarak doğdu . Doktorun birsey demedi mi diyet fln canm normal doğum düşünüyorsan mutlaka diyet yapmalısın
ElifKarata Gamzer68 benm 37.haftada 3300 çıktı kilosu sizin neredeyse 5 hafta önde kilosu normal dedi mi doktor. Gebelik şekerinz mi var Cok fazla kilosu haftasına göre.
Gamzer68 _Anonimdenim sağlıkla gelsin yine de diyet öneririm son haftalar ikiz gebelik ağırlığı oluyor resmen çatlayacak gibi oluyo insan 😅
sng06 Kızlar benim de 35 haftalık ve 3018 gram ultrasonda 37 38 haftalıktı.sezaryen olacağım doğum için ultrasondaki gelişimine mi bakılıyor yoksa 35 i 38 e tamamlamak mı lazım
_Anonimdenim sng06 aradakı denge ve ciğer gelısımı onemlı canım sımdı bebek erken hafta da kılosu önde dıye doktorlar hemen almaz sağlığı daha onemlı onlar ıcın. Eger kı kılosu öndeyse mecbur sezeryan dıyorlar 4.800-5.000 kg doğan bebekler var
Gamzer68 ElifKarata evet şaşırdı defalarca ölçüldü emin olmak için . Gebelik şekeri açlık tokluk şekeri bakıldı çok şükür birşey çıkmadı sadece diyetle devam ettik 🤷🏻♀️