Geçen pazar yPtım orda canım 42.hafrada gttım ihmalkarlık işte alttan ftıl atacaklardı sabcım olmadıgı için sonradan sezeryana karar verıkdı bebegin kalp atsları zayflams ben memnun dum ama tabı özel gıbı bılgı verilmiyor dıkıs bakımı vs hıc bahsetmedıler sen soruyosun sadece doğumdan snra bebek ve senin gitme n gereken yerleri söylüyolar odalara geldı doktorlar ama bılgı vermıyolar muamele olarak ters bısey yasamadım şükür herşey yolundaydı sezeryendaki Dr. Vs iyilerdi ziyaretçi saatı yarım saat