ilknurkalayci Selam kızlar özel sektörde çalışıyorum 32. Haftada çalışabilir raporu alsam 37 olmadan tekrar çalışamaz raporu alabilir miyim bir eksisi olur mu?
tubik_ ilknurkalayci evet canım ben 32. De çalışabilir alıp 36. Haftamda çalışamaz alıp çalıştığım yere teslim etmiştim
denizalismom ilknurkalayci evet canım alabilirsin. Kaç hafta çalışırsan o kadar haftan doğum sonrasına aktarılır. Mesela 35 te ayrılırsan 3 hafta doğum sonrasına aktarılır.
tugcesakzci ilknurkalayci 32 de çalışabilir aldıktan sonra 32 den sonraki herhangi bir haftada raporunu çalışamaza çevirebilirsin problem olmaz.
Ebbraarr ilknurkalayci hiç sıkıntı olmaz ben de yeni izne ayrıldım 32 de çalışabilir raporu aldım 36 yı doldurdum çalışamaz raporu aldım
Mujmuj-1 Çalışabilir alıp kurumuna versiysen tekrar hekimine gidip raporu bozdurabiliyosun onj teslim ediyosun ama devlette böyle özel sektörüde işler nasıl oluyor tam bilemiyorum
ilknurkalayci denizalismom yani istersem 33. Hafta da dahi tekrar çalışamaz alabiliyorum dimi birde ücret ne zaman yatıyor bilginiz varmı
Cennet_kusum16 Maksimum 36 ya kadar yolu var canım..36 da mecbur çalışamaz raporu alman gerekiyor artık..Birde doğum parasıni almak için yasal izin hakkın basladiginda sigorta çıkışı vermesinler yoksa yanar paran
Cennet_kusum16 ilknurkalayci yapabilirler iş yerinizle muhakkak konuşun yasal izinde sigorta çıkışı yapmasınlar..Bende yasal izinden 1 ay önce ücretsiz izne cikartilicam mesela
denizalismom ilknurkalayci evet ayrılabilirsiniz. Doğum yaptıktan sonra belgenizi iş yerine veriyorsunuz 15 gün sonra falan yatar. E devlet ten hesabınızı tanımlayın. PTT ‘ye gitmekle uğraşmayın.
merveaydin35 Kızlar doğum parası için şartlar nedir? Son 1 yılda sigortalılık süresi vs nedir tam bilen bilgi verebilir mi?
ilknurkalayci merveaydin35 ben dün sgkyla görüştüm son 1 yıl içerisinde en az 90 gün prim şartı aranıyor
Cennet_kusum16 merveaydin35 son 1 yılda 90 gün sigortalı olmak ve yasal izin başladığında sigortanın hala devam ediyor olması gerekiyor..