Herkese merhaba 28. haftada doğum pozisyonunu alan bebeğim şuan 37 haftalık. Üç gün önce 36+4 de kontrolde yan dönmüş olduğunu gördük doktor sezeryan olabilirsin dedi sona gelmişken bu durum beni çok üzdü kendimi normal doğuma hazırlamıştım hep sizce tekrar başı aşağı gelir mi böyle bir şey yaşayan var mı son haftalarda