gamzetastan
Canim ben 17 haftaliken hastaneye yatmistim 3 gun acilmam vardi 2.5 cm magnezyum verdiler is yapma yat dediler simdi 20+3 olduk hic is yapmiyorum 15 gun once doktor kontrolum vardi iyi dedi tehlikeli bisey gormuyo dedi, sende icini ferah tut inshallah sag salim bebeklerimize kavusuruz 🙏