minikkelebek_ benim de gğnüm sizinle aynı. Dün kontrolüm vardı olacak artık gayet normal dedi. Hatta ara ara kasıkların da ağrır belin de ağrın son 1 ayın dedi. Şubatın 8ine randevu verdi nst ye de girersin dedi. Ama tabi her vücut ayrı ve özel. Siz yine de kontrole gidince sorun 🥰