Neva_aydn Ya Allah sizden razi olsun o kadar içimi rahatlatdınız ki,hemen her şeyin en kötüsünü düşünür oldum.Bebek istediğimiz için çatlatma iğnesi kullanıyoruz.Geçen ay yapamadık çünki sol tarafda yumurta çok büyükdü.Doktorum verdi ilaç iç geçiçek dedi.10 gün oldu biteli hala tık yok.Geçen ay duphaston içtim 14 gün sonra adet oldum.Adet kanını ve gününüde ilaçlar azaltıyor hatta.Çok şükür ağrım yok kötü akıntım yok.yinede insan tedirgin oluyor.Doktorda sizin gibi beklemem gerektigini söyledi.kusura bakmayın çok uzun yazdım