PapatyaAaAaaa Arkadaşlar benim iki gebeliğim oldu ikiside bebek gelişmedi kürtaj yapıldı eşimin sperm hareketliliği az çıktı benimde bir değerimde çok az pıhtılaşmaya meyillilik var kürtajdan sonra 9 ay oldu hamile kalamıyorum benim gibi olan varmı