ElaEge bunu şıanda öğrenmiş olmak çok üzücü bende 17 gün önce sipariş verdim sipariş alırken hemen yazıyorlardı sonra sürekli yazdım cevap vermediler dün sizi kimseye tavsiye etmiyorum yazdım etmezseniz etmeyin rızkı veren Allah’tır diye ses kaydı atmış ürünü iptal edebiliriz diyorlar bende elime ulaşmasını istiyorum dedim sürekli video atıyor çok yoğunuz söyle böyle diye kimsenin siparişi ulaşmıyor mu ki