Kimyasal gebelik olabilir kuzum.Benim ilk gebeliğim de kimyasal gebelikti beta değerim iki katına çıkmıyordu kahverengi lekelenmem ve aşırı karın ağrım vardı doktorum da bu kimyasal gebelik sana zarar verir dedi iğne ile gebeliğimi sonlandırdı.Sonrasinda da oğluma hamile kaldım ❤️