Merhaba öncelikle.Arkadaşlar 5haftalık hamileyim ve 5gündür çok kötü hastalandım yani soğuk algınlıgı geçirtim.hasta olduğum süreçte hiçbirşey yiyemiyodum.Normalde 1/2günden bir çıkarım tualete.2/3gün önce çok yumuşak gidiyodum tualete.Dün ve bugün su gibi gidiyorum hatta dün gece kustum bile.Dün yedikıerim meyve,sütlü bişey yemiştim aç kalmamak için bi kaç kaşık ve son olarak gece en sevdigim burgeri soyledimki belki onu yerim aç kalmam onu yedim yani başka bişey yemedim herzaman yedigim urunler.Yumurta yedim ishalı durdurması için,nane çayıda içtim başka ne yapa bilirim..Lütfen bilen varsa yardım etsin..Çocuğa zararı olurmu?