Selam.Dogum kontrol hapım biteli 10 gun oldu ama hala adet gormedim.En son buyuyup catlamayan yumurtam vardi doktor ilac yazmisdi kaybolmasi icin.Gecen 2 ayda da adetlerim 3 gun falan surdu kan miktarida biraz azdi.Bu ay 10 gun oldu hala adet olmadim.Doktoruma soyledim bekle dedi.Ama oyle bir korku sardiki icimi ya adetim artik kesildi ve bi daha olmazsam cok korkuyorum.27 yasindayim suan hamilelikte yok.Her zaman her seyin en kotusunu dusunurum cok korkuyorum