Zeynepkrkytlli sakın korkma. Ben de korkardım ama şu an hergün iğnelerimi biriktiriyorum. İçine sıvıyı bırakırken yanma oluyor, ama bebeğini düşün her yaptığında. Biz kadınlar çok güçlüyüz aslında. 🥲 ben karnımda yer kalmadığı için, kola geçtim. Doktor bacaktan da yapabilirsin dedi. Koldan da omuzdan 4 parmak aşağısı ve dirsekten 4 parmak yukarısı olacak şekilde tam ortada kalan yumuşak kısım var ya, oradan yapabilirsin. Ben öyle yapıyorum. Rabbim inşAllah tüm emeklerimizin karşılığını nasip etsin hepimize. Yine de bol bol YouTube’dan da izle. Ben hep izliyorum arada başka nasıl vurabilirim diye. Çünkü sürekli aynı yere vurunca da olmuyor. Yer değiştirip dinlendirmek gerek. ❤️