gncglozclk Doğum yapalı 1 hafta oldu bugun gogus ucum yok hıc yok hatta naptıysam da cıkmadı emsin cok isterdim gogus ucu aldım onu da canı isterse tutuyor tek taraflı oda sürekli sagım yapıyorum sütümü keser mi diye korkuyorum
2prensesannesiiii gncglozclk inat et pes etme emecek güçlenince annesi benim kızımda öyleydi çok çektim ama pes etmedim şimdi tiryakisi bu arada sağmak sütü çoğaltır seni mastit olmaktan korur boşaltılması lazım göğüsteki sütün 🙏🏻🌺
Ahsen2024 gncglozclk hayir canim sagdikca sütun artar.biberon verme eger biberona alişrsa hic almaz göğsünü.mama veriyosanda kaşikla ver yada kasikbiberonlar fln var onlarla ver.bebek almiyo die vazgecersen olmaz.pes etmeden surekli meme ver.
KuzeyinAnnesi10 gncglozclk kesmez tam tersi çoğaltır. Göğüs ucu için şırınga yöntemini deneyin isterseniz işe yarıyor.
gncglozclk Bide bebişim çok gazlı doktor cok erken olmus dedi sütüm 3. Gun geldi hemen inmedi bende mamayla basladım mecbur nurse harvey’s gaz damlası ve biogaia damla kullanıyorum 2 gundur ıns fayda goruruz o oyle ıkındıkca ben uzuluyorum cok
2prensesannesiiii gncglozclk evet anlıyorum uyarıyor musun göğüs ucunu canım benimde göğsümü zor alırdı sarılık oldu hatta 15 e falan çıktı çok çabaladım ama kendide güçlenice uç falan gerek kalmıyor alıyor her şey düzelecek İnan 🥰🙏🏻
AleynaK1 Tugce_23 ayva ve elma hoşafı içebilirsiniz ve bulgur pilavı . Ama en önemlisi günde 2-2 buçuk litre su içmek
gncglozclk KuzeyinAnnesi10 denedim yine cıkıp gerı kacıyor 1 haftadır sagım yapıyorum azıcık da olsa cıkmaz mı hıc yok
KuzeyinAnnesi10 Tugce_23 1 günde çoğalıyor günde 3 defa 20 damla suya damlatıp içiyorsun canım ben 2 3 gün içtim çoğalınca bıraktım içmeyi
Bsraacelik gncglozclk aynı hatayı bende yaptım bebek ememiyor diye sağıp veriyordum çocuk doktoru sürekli emzirmeden sağarsan bir süre sonra sütümün kesileceğini söyledi öyle de oldu malesef
MF0127 Bsraacelik canım benim bildiğim bebek bir memeyi emip bitirince diğerini sağarsan iki memede boş olduğu için beyin süt üretme talimatı verir ve sütun cogalir ama sürekli sağarsan ikisinide azalır doktorun dediği gibi bebegin emmesi farklı bir şey demek ki 🤔