Seyda08 Elifya1 2 cocugumada hamileyken ilk 3 aya yakn nerdeysse adet olcakmsim gibi bel ve kasik agrisi yasadim. Icinizi rahat tutun bence kotuyu çağırmayın hersey guzel olcak diyin😍 Kan verip artisi kontrol edin bennce
Teslimenursevil Elifya1 yanında destekçi birilerini oldupunu bilmek insanı ne kadar rahatlatır biliyorum kuzum burda birbirlerimizi tanımadan dertlerimize ortak oluyoruz inşallah bu sefer sağlıkla kucağına alırsın🙏🏻Allah sendendr razı olsun🌸
Ayselcnt Elifya1 arkadaşın regliden önce 3 çıkmış.. onu sordum yükseldi mi diye.. benimde 2 çıktıda..😞
Gmzgm Elifya1 kuzu ben normalde hep 1 gün once olurdum olmayınca test yaptım hemen hastaneye gittim ayni senin gibi yani
Hulo2105 Nerde kan verdiysen 2 gün sonra yine aynı yerde ver mutlaka. Ben farklı yerlerde vermiştim sonuçlar farklı çıkmıştı yıkılmıştım. Eğer e nabızdaki düşük çıkarsa sakın ha korkma referans değerleri farklı oluyor çünkü
mavideniz6 Elifya1 düşük olduğunu düşünmeniz için adetin ilk günü beta bu kadar olmalıdır ,adete 2 gün kala şu kadar olmalıdır diye belirli bi kalıp olması lazım ama böyle bir şey yok.Döllenme zamanına göre her şey gelişir.Herkesin süreci farklı
3438FG Elifya1 Güzelim öncelikle hayırlı olsun çok sevindim. Benim öğrendiğimde 50 falandı. Hiç stres yapmaa 💐
Elifya1 3438FG yaa regle kaç günde öyleydi. Bi de düşüğüm oldu beta ilerlemedi ya ondan biraz şeyim böyle 🥹🌺💖
3438FG Elifya1 Ben testlerle iki gün kalarak öğrenmiştim ama regl günümün 1. Günü gittim kan verdim 50 çıkmıştı sonra ilerledi şükür. Seninki maşallah iyi çıkmış çiçeğim. İlerler Allah’ın izniyle merak etme
Hulo2105 Elifya1 tabi ki farklı ben ilk özelde verdim 90 çıktı 2 gün sonra sağlık ocağında verdim 65 çıktı dedim kesin kimyasal falan. Sonra yine sağlık ocağında verdim 240 çıktı. Her laboratuarın referans değeri farklı oluyomuş korkma yani tekrar kan verirsin aynı yerde.