Yasmn55 Kizlar hamilelikte genitalde kaşıntı yaşayan var mı? Daha 4 haftalık hamileyim ve kaşıntım var 🥹
ZeyHus33 Yasmn55 bendede var malesf 13 haftaligim baştan beri idrarda enfeksyon çıktı ondan kaşıntı oluyor gidip tahlil yaptir enfeksyon çoğu gebelikte oluyor doğumdan sonra geçiyor ama İste erken doğuma yol açıyor bir git gozuk istersen
Yasmn55 ZeyHus33 randevu bulamıyorum dr randevusu da yok malesef. Eczaneden ilaç alsam ne olur ki kızarıklık oluşmuş acıyor tahriş oldu sanırım ya. Çocuğa zararı olur mu ki size kaşıntı için hangi kremi verdi
gizemsssss Yasmn55 aile hekimliği de yazıyor bana da tek kullanımlık suda eriyen birşey vermişti enfeksiyon için hafif enfeksiyon var demişti kötü kokudan ve o akıntıdan kurtuldum ama şimdide kaşıntı şikayetim başladı yarın doktor randevum var onu da yarın sorarım
Yasmn55 gizemsssss bana da krem verdi de onunda bi faydası yok günde 1 kere sürmem gerekiyor kaşıntı hala devam yarin dr a gdiicem bende o zman sorucam . Sizin minnak ne kadarlık?
gizemsssss Yasmn55 normalde 29+6 olması gerekiyordu ama bugün doktorumuz iki hafta geride dedi biraz ona canım sıkıldı 28 haftalık görünüyor ama çok şükür sağlıkla ilgili bı sorunumuz yok
Sevincrah Mantar olunca kaşıntı oluyor, fitil veriyorlar. Enfeksiyonda pek antibiyotik verme taraftarı değiller, tek doz toz veriliyor ama ileri seviyeyse mecbur antibiyotik.
Yasmn55 gizemsssss sağlıklı olsunda kucağımıza alalım da canım benim sıkma canını iyiyse . Dua etmekten başka çaremiz yok