mervee67 1 yıl önce 2. sezeryanımı oldum, dikiş yerimin solunda acı hissediyorum, hapşurunca öksürünce, kalkarken otururken yeni ameliyat olmuş gibi zorlanıyorum, yaşayan var mı aranızda
turkan403 mervee67 benmde 6ay olucak sağ tarafım çok agriyo anlatn gbi aynı ama kime sorsam normal diyo doktorum bile normal dedi 🤦
Glcn2024 Bir yıl için çok fazla bu anlattıkların bence bi doktora git yani yeni doğurunca oluyor bunlar bilirsin zaten çok geçmiş olsun 🙏
Moms_0809 Ahhh okadar zor ki 1 hafta oldu oldum sezeryan ne zaman rahat kalkarım diye düşünüyorum iyi olurum diye 🤦♀️gecmıs olsun bı gozukun bnce