Skrn12 Benimde öyle nst de bebeğin başı kanalda olduğu icin cok hareket etmez dedi doktorum. Ama ben hissediorm düzenli hareketlerini . 36+1 bugün haftamız.2 subatta alacaklar doğuma
11-02- Hilalll02 eğer tehlikeli bir durum olsaydı doktor direk alırdı endişelenme cnm bazen bizi telaşlandırıyorlar yaramazlar ama merak etme birşey olsaydı doktor müdahale ederdi
Sedefomur1 Hilalll02 ayy gözün aydın canım benim bir an önce kucağına alırsın inşallah darısı bize olsun 🥹🤍