Merhaba arkadaşlar bugün 38+5 alttan muayene oldum ama felaket birşeydi yatak kan doldu akşama kadarda kanamam azalarak devam etti doktor biraz kanaman olacak dedi korkma normal dedi ama ben zaten kalkınca yataktan şoka girmiştim sonrasında eve gelip duş aldım ve akşama kadar adet sancısı gibi bel ve karın ağrısı yaşadım sizce normal mi benim gibi olan var mı?