Eddaa57 Arkadaşlar merhaba yani bu zamana kadar doktorlar böyle biseyden bahsetmedi bana ben 0 + eşim ab + bu durumlarda kan uyuşmazlığı olmuyo değil mi eğer ben negatif olursam iğne falan gerekiyor zaten gerek görülse doktorlar fark ederdi değil mi 🫣
ozlemeymen07 Eddaa57 ben negatif esim.pozitif 28 haftada kan uyusmasligi ignesi bide dogumdan sonrada vuruyorlar bir sonraki gebelik icin dusuklerim olmustu onlardan sonrada vurundum
Eddaa57 Daisyy000 oh sevindim yani 0 ve ab olması bi sorun değil sadece negatif olup olmamam önemli o da ikimizde pozitif olduğumuzdan herhangi bir sorun teşkil etmiyo güzel 🥲🌸 teşekkür ederim 🌸🌸
Eddaa57 ozlemeymen07 anladım yani sadece Rh uyuşmazlığı sorun yapıyo doktorlar da bişey demedi zaten öyle uygulamada karşıma çıkınca tedirgin oldum biraz 🫣