Kızlar diğer kızımı 36. Haftada doğum yaptım şimdi bu kızıma 30 haftalık hamileyim ama son bir haftadır bittim yalancı sancı girip çıkıyor ve uzun uzun sürelerle.Böyle ola ola doğacak diye korkuyorum.Karnım hep ağrıyor uyku desen yok daha da var zaman ama ben çok yorgunum 😔
Acaba erken doğurur muyum neden bu kadar ağrım var bilmiyorum doktorumda 32 de nst için çağırdı ben napıcam 😕