Aysemm44 Kızlar bu öksürük geçmedi ya 2 ay oldu sanki yeni başlamış gibi hiç durmuyor nasıl geçer bu yatmıyorum şuan
Nurellaasss Aysemm44 Mandalina kabuğu kaynatıp içebilirsin bende fayda etti öyle rahatladım geçmiş olsun 💐
Mujmuj-1 Keçi boynuzu özü al bide soğuk sıkım günde 4 kez iç kaşık kaşık benide o kesti normalde astımlıyım 3 aydır öksürüyorum ki beni bsey kesmez