Busraxo Nurellaasss allahin izniyle bir şey olmaz sag salim kucagimiza almayi nasip etsin inşallah kurban oldugum allah
susaMom_ Busraxo Benim kedim var beni her gün korkutuyor panik biriyim bir de 3 yıldır benimle ama hala korkutuyor beni 🤭
susaMom_ Busraxo 16+2 benimki biraz yaramaz ama idare ediyorum aşıları tam o yüzden rahatım biraz daha
Newmom1234 Busraxo benim kocam da beni dediğin gibi ilk haftalar da sağlam korkutmuştu böyle yerimden zıplamıştım . Ben hem çok kızmış hem de çok korkmuştum . Çok şükür bir sıkıntı olmadı bende. Sen de kötüyü çağırma hiçbir şey olmaz inşallah.