busraozkan33 Melos066 kişiden kişiye değişiyor bana 29. Haftada yaptılar 30dan sonra başlıyorlar genelde kontrole senin hissettiğin rahatsızlıklara göre, örneğin sen bebek karnimda toplaniyor karnım sertleşiyor falan dersen direk nst yapıyolar
crnmom busraozkan33 doğrudur valla bana normal giderse her şey 34. Haftada başlıyoruz bakmaya demişti doktorum tabi şikayete göre erkende bakılır mantıken
KuzeyinAnnesi10 crnmom 1 hafta yaşadım aynı durumu suni verdiler ama yine normal olmadı sezeryan oldum
Gul-A crnmom 37. Haftada beni çatı muayenesi yapmıstı ama bende sizin gibi bu durumu yaşayınca 5 gün sonra bir daha muayene etti. Bana şekerli birşeyler ye ve dola yat dedi sizde bu sekılde yapın iyi cıkacaktır sonuc🙏
mombarbie_ crnmom kaburga altında toplanma gibi hissediyordum bende 110 128leri görüyordu ama benim hafta erkendi 33.haftada oldu durdurdular şükür biz dogurcagimizi nasıl anliyacagiz bilmiyorum 🫠
likesah mombarbie_ ben soyle anladim 37. Haftada yine o toplanmalar olmaya basladi bir aksam. Toplanma hissinin kac dakikada bir oldugunu takip ettim geceyarisi baslamisti sabah 5’te duzenli bir sekilde 9 dakikada bir olmaya baslayinca hastaneye gittim nstye basladikar sancim cikti sonra da acilmami kontrol ettiler acilmam da vardi sabah 8’de sezaryene aldilar acil olarak.