Kubrademirel 29+3 üm mide asidi yani reflü den uyuyamadım bende napacagimi bilmiyorum şuan bile geliyor çok can sıkıcı keşke mucizevi bişey olsada gecse
aynenkezoaynen Benimde çok ağrıdığında limonlu su içiyorum yada doğal elma sirkesini yarım çay bardağı suya bir kaşık koyup içince kesiyordu. Ama aç karına değil yarı tok