28 haftalık hamileyim. Bugün sağlık ocağından aradılar. İdrarda protein olduğunu söylediler. Erken doğum riski yaşayabilirsin de dedi hemşire. İnternetten araştırdım preklampsi gibi şeyler yazıyor. Bu durumu yaşayanınız oldu mu bir çözüm bulabildiniz mi. Sonuçlarımı da yükleyeceğim. Yarın dr randevum var ama yarını bekleyemedim 