Uygulamada bu haftalarda tansiyon düşüklüğü yaşayabilirsinşz yazıyordue damarlar genişliyormuş bu sebeple tansiyon düşüklüğü yaşayabilirmişiz bende 34. Haftadayım normaldede çok düşük hep tansiyonum ama bu aralar ara ara fenalaşıyorum tansiyon düşüklüğü gibi ölçüm yapmadım tabi ama böyle bi afallıyorum çok geçmiş olsun sizede ama en faydalı olan şey dinlenmek çok yormayın kendinizi ve çok ayakta durmayın 🙏