BskGry Hanımlar kendimi bı tuhaf hissettim ve tansiyonuma baktım 101/51 di kalp 82 di düşük ama sizce risklimi 17+6yiz 🙏
OlgaArslan BskGry küçük tansiyonun sadece düşük ama çok da düşük bulmuyorum ben bu tansiyonla yaşıyorum yıllardır hamilelikte de iyice düştü ve şuan 90/30-40 arası doktor ilaç verecekti gerek duymadım alışkınım dedim. Yüksek tansiyon gebelikte sıkıntı ama yinede doktoruna danış
Gxxxe Senin iyiymiş benim 8-4 bile oldu bi süre aç kalmama ya dikkat et ve biraz tuza dokuna bilirsin. Dr çıkmasında düşsün sıkıntı yok dedi rahat Ol ve kendini iyi hissetmediği de uzan dedi. Hayırlı bit hamilelik dilerim..
BskGry Gxxxe teşekürler cnm ya korktum bu kadar düşük hiç olmadı bnm aç da değilim bide yeni yedim o yüzden şaşırdım tuzu yapıyorum şimdi saolasin🙏🙏
Gxxxe Gebelik de düşmesiok normalmiş.. Baş dönmesi mide bulantısının sebeplerinden birisi buymuş.. Rahat olun..😉
BskGry Teşekürler arkadaşlar saolun ya için biraz rahatladi bugünde üzerimde vardı bı uyuşukluk tuhaflık bundanmis