Birincisi yapabiliyorsanız kaynananız gibi size yararı dokunmayan insanları yanınızdan kovun. Ya da kulaklarınızı tıkayıp uyuyun. Bol su içme, kayısı kompostosu ve uyku süt için en önemlileri. Bebeğinizi de sık sık emzirin. O emdikçe hormonlarınız uyarılacak ve süt salgınız artmaya başlayacak. Kimsenin sütü öyle doğurur doğurmaz foşur foşur gelmiyor. Zamanla oturuyor her şey. Bebeğinize bu süreçte mama vermenizde hiçbir sorun yok. Ama emzirmeyi bırakmamalısınız. Önce ne olursa olsun emzirin sonra mama verin. Çocuk doyunca uyur. Siz de bu sürede uyuyabilirsiniz. Uyuyup dinlenmeniz gerek. Benim de öyleydi 3 gün hastanede kaldım emzirdim ve hastanede mama verdiler günde 2 defa. Şu an 2.5 yaşında hala emziriyorum ve ilk hastanede aldığı mamalar dışında hiçbir zaman mamaya ihtiyaç duymadık. Her şey normale dönecek 🌸