Seda_nur4760 Kızlar 33+3 deyım bebeğim hep karnımın üstünde hareket ediyordu bu gece sankı rahmım de sureklı orda hareket ediyor ilk hamileliğim bilgim yok sizce dönmüş olabilir mi
delidolubiranneadayi Seda_nur4760 hareketleri değişiyor karnım bi anda sertlesiyo toplaniyo benim ama hiç anlamadım aşağıda olduğunu ultrason da dr söyledi baş aşağı pozisyon diye idrarim geldiğimde böyle aşağıda çok baskı oluyor onla alakalı mı bilmiyorum
Seda_nur4760 delidolubiranneadayi ya benkmkı de karnım sertlesşıyor toplanıyor falan ama benim bebegım hep sağ tarafımda hareket ediyor