18+5teyim bazen sırtıma bazen kasıklarıma bazende mideme vuran bir böbrek ağrısıyla karşı karşıyayım. Bir dönem idrar yolu enfeksiyonu yaşadım ondan kaynaklı olabileceğini düşünmüştüm geçtiği halde ara ara ağrılarım devam ediyor bazen çok yoğunlaşıyor. Bu dönemde biraz fazla ayakta kaldım uzun yürüyüşlerde bulundum bundan kaynaklıda olabilir mi? Sizde hiç böbrek ağrısı oldu mu hamileleikte böbrek ağrısı normal bir durum mu 🥺 yorumlarınızı bekliyor ve teşekkürlerimi sunuyorum 🥲 Eğer doktora gider ve nedenini öğrenirsem mutlaka burada belirtirim