Gebeliğimde herşey yolunda ilerlerken birden gelişim geriliği olmaya başladı 10 gündü 1 ay a kadar geriledi malesef 34 haftalık olduk 1700 kilosu 33 üncü haftada da aynıydı kilo almamış yakın takipliyim perinatoloji doktorunda ama merak ediyorum neden niye böyle 37 ye kadar aksilik olmaz ise 37 de doğum yapıcam sürekli nst girmeye başladım benim gibi olup ta doğum yapan varsa eğer süreç nasıl geçti kaç kilo doğdu ve sorun oldu mu Allah rızası için yazın ilk gebeliğim ve o kadar sitresliyim ki gün boyu depresyona girmiş gibi yataktan çıkmıyorum her gittiğimde devam ediyo bu gerileme süreci 🥺🥺