TurgutElif Hamileligim ilerledikçe göbek deligim çıkıyor ben bebek diye düşünüyorum ama çevrem göbek fıtığı olabilir dedi hamileyken göbek fıtığı alur mh
snysngn TurgutElif ilk gebeligimden kalma gönek fıtıgım var benim. ama ilkinde dogumdan sonra fıtık oldu bende ve tedavisini görmedgim için bu hamilelikte ilerledikçe büyüyo şuan 31 haftalıgım ve bi erikten büyük fıtıgım var.
snysngn TurgutElif göbek fıtıgının doguma bi etkisi yok. doktorum dogurunca küçülür o dedi bana. belli dönemlerde agrı yaptıgı ıldu. bebek buyudukçe atak gibi düşünün. ama 7 ayımda oldgum için yeterince büyük karnım belkide uzun süredir ondan agrımıyo.