Eymen60 Tomografiye sokup emin olmak varken, buradaki insanlardan nasıl yardım etmesini bekliyorsun? Bu çocuk hayatı boyunca hiç mi radyasyon almayacak. Yapmayın Allah aşkına. Burada hayır bisey olmaz diyemez kimse, dememeli de. Bana göre de bisey yoktur. Bunlar olağan şeyler, kızarması da çok normal ama biz bilemeyiz ki beyin içi nasıl etkilendi. Git baktır rahat olsun kafan kardeşim.