Esraugurlu Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim, kuyruk sokumumda dayanılmaz bir ağrı var oturamıyorum, yatamıyorum. Sizde oldu mu yada ne yapmam lazım
berna-24 Esraugurlu şimdi aynı soruyu ben sordum 🫣 bu nasıl bir ağrıdır? Çok ağrım var ayakta kalınca başlıyor ağrılarım ufacık iş yapmama kalmıyor doktor magnezyum verdi ama fayda yok parol içiyorum bana mısın demiyor.
3prenses1prens Esraugurlu aynı haftadayiz o su an bende var çok dikilmekten yürümekten oluyor bende bir de 3 yaşında kızım var onu sallayınca da oluyor
newmamm Şu an 11 haftalığım 9. Haftadan beri inanılmaz derecede ağrı var yürüyemiyoruz bile , doktora sordum genelde orası ağrımaz bel kısmı ağrır dedi ama bilmiyorum ben de ağrı geçmiyor 5 dk ayakta kalsam duramıyorum