Mhmmd Hanımlar aranızda bu ilaci kullanan var mı thyromazol yazmıştır doktor 12+4 deyim kullanmadım bunu yazdırdım değerlerim aşırı yuksek maalesef mecbur kullanmam gerek ilaç varsa yazsin lütfen thyromazol yüzünden her ilaca karşı tedirginim
Ozlem1993 Mhmmd endokrine cıkın tahlillere göre ilac verirler bende yükseti biraz 2 aydir kullanırım 25mg levotiron şuan normale dönmüştü ay sonu tekrae test yaptırıcam
Mhmmd Ozlem1993 gitti thyromazol o verdi ama onu kullanmam sakıncalıymış bu dönemde kadın doğumcu öyle söyledi
Ozlem1993 Mhmmd bildigim kadarıyla bu ilaçalrın bir zararı yok aksine faydası var bebek gelişimi için çünkü sisiz. Tiroid nekadar yüksek seyrederse asıl o zaman sıkıntı kaç aylıksınız 16. Haftada başlamıştım bende daha doğrusu o zamana kadar bilmiyordum ama ilacon bi kötü etkisi yok
Mhmmd Ozlem1993 12. Haftadayim ama tiroidi 10. Haftada falan öğrendim 1. Trimes de thyromazol kullanilamaz mis zarar verirmis o yüzden kullanmadım propycil i kullanıyorum