m_arslan45 Ailenizde geç konuşan biri varsa ona çekmiş olabilir. Benim eşim 4 yaşında konuşmuş, yeğenide aynı şekilde geç konuştu. Doktorlar aileden gelen bisey olabilir dediler. Sonra otizm üzerinde durdular çünkü görümcem hamile olduğunu bilmeden radyasyon aldı. Bundan kaynaklı olabileceğini düşündüler. Uzun uğraşlar sonucu anlaşıldı ki çocukta konuşma bozukluğu varmış 😒 İlk konuşmaya başlaması gereken zamanlarda bi kaç kelime söylüyordu ama anlamıyorduk. Şimdi 5 yaşına girdi ama 4 yaşına kadar cümle kuramıyordu, kelimeleri karıştırıyordu, yutuyordu.
Şuan dil terapisi alıyor ve ailesi aynı zamanda kreşe yolladı. Şuan çok iyi ama bu teşhis konulana kadar aileyi perişan ettiler. Hiç strese gerek yokmuş oysa. Bir sağlık sorunu varsa aklına ilk gelen konuşma bozukluğu olsun, doktorlar bunun üzerinde durmuyolarmış nedense.