Mutlugizemm İyi akşamlar kızlar 26. Haftadayız bazen karnıma ağrı giriyor ve tuvalete gittiğimde büyük abdestimi ishal gibi yapıyorum. Genelde sabah ve akşamları oluyor bu durum. Sizce doktora gitmeliyi miyim ben gibi başka yaşayan var mı bu durumu
tugbadurmaz34 Mutlugizemm demir ilacı takviyesi alıyor musunuz ya da içtiğiniz multivitaminin veya omeganın içinde azda olsa vardır ve genelde ya ishal yapar ya da kabızlık bende de aşırı ishal yapıyor ama mecbur kullanıyoruz
Mutlugizemm tugbadurmaz34 evet gynoferon depo kullanıyorum. Multivitamin olarak da pregnom max sürekli olunca bu durum korkmaya başladım. O yüzden yazmak istedim. Yine de doktoruma danışayım.
tugbadurmaz34 Mutlugizemm demir ilacı maalesef herkeste ya ishal ya da kabızlık yapıyor ama mutlaka yapıyor yani çözümü yok kullanacağız doğuma kadar ben söyledim değiştirdik henüz kullanalı 3-4 gün oldu ama kesildi gibi çok şükür sürekli ishal de iyi değil dedi doktorum çünkü sıvı kaybj
Mutlugizemm tugbadurmaz34 çok haklısınız bide internetten hamilelikte ishal diye yazınca erken doğum falan diyor korktum bende 🥹
tugbadurmaz34 Mutlugizemm internete hiç bulaşma canım benim 🥰 gebelikte ishal de kabızlıkta çok normal şeyler bedenimiz her gün değişiyor çünkü birde bir sürü takviye vitamin vs kullanıyoruz illaki etkisi oluyor belki yediklerimizle uyuşmuyordur olur yani ama süreklilik varsa ilacını değiştir ben öyle yaptım şu an rahatım sabah 6 da içip geri yatıyorum 2 saat geçmesi gerekiyor kahvaltı yapmak için uyandığımda rahat rahat yapıyorum daha önce akşam 10 da tok içiyordum belki de ondan ishal yaptı diye düşündüm sonradan
Mutlugizemm tugbadurmaz34 dediğiniz gibi yapayım bende kahvaltıdan 2-3 saat sonra içiyorum. Sabah tuvalete falan kalktığımda içip yatayım
tugbadurmaz34 Mutlugizemm evet zaten normalde de aç içilmesi gerekiyordu bende öyle bir çözüm buldum eşim işe giderken 6 da kalkıp içip yatıyorum 8-9 gibi de uyanıp kahvaltı yapıyorum hiç içmemiş gibi oluyorum ve gün içinde rahat geçiriyorum çok şükür hiç ishal olmadım daha diğerinde bıraksam bile 3-4 gün sürürdi etkisinin geçmesi