Gizemakyz6 Predictorla evde test yaptım ilk hemen 2 çizgi çıktı kan verdim 851.1 çıktı doktor pozitif ama bi kdın doğuma gözük dedi istersen gebelik var mı yok mu anlayamadım ?
Zseda Gizemakyz6 tabiki var hayırlı olsun☺🌸 kadın doguma gorun deme sebebi keseyi görmek için boş gebelik mi sağlıklı gebelik mi bunun adına demiştir. Biraz daha bekleyin beta yükselsin kesin gidip kalbide duyarsiniz
Iremparlkc2 Hayırlı olsun canım 😊 bence 1- 2 hafta daha bekle en azından doktor ultrasonda görebilirsin