AESB evet hissediyorum ikinci gebelik
Benim de 20+0 👼🏻🥰🥰
19+4 ..bir oğlum var, kızımı bekliyorum❤️
sedanur4004 bir kizim var 6 yasinda birde 24 +2 oglum olacak😄
sedanur4004 bizde 20+5 olduk çok şükür oğluşumuzu bekliyoruz ilk bebeğimiz😍
20+0 💙💙
sedanur4004 22+3 son 123 gün inşallah oğluma 🥹
sedanur4004 Amin canım hepimiz sağlıkla kavuşalım