Nur7536 o sertleşme benim 20 haftamda başladı ayakları bacaklarım ödem topladığı için yürüyemiyorum çok zorlanıyorum bende ilk hamileligimde böyle değildim ama bu kızce de çok fenayım oğlumda gezerdim evin işini yapardım kendime bakım bile yapardım ama dediğim gibi bu kızce de yoluma yürüyemiyorum aşırı yorgun oluyorum penguen gibiyim resmen