Menis69 insanlık olarak cok iyi bir doktor. Ben ilk gebeligimde gittim düşükle sonuclandi duygusal mi baktım bilmiyorum ama biraz tecrübesiz geldi bana. iliski sonrası kanamam oldu bize serbest sıkıntı olmaz demişti. Her doktor mu oyle der bilmiyorum ama ikinci gebeligimde gittigim doktor kontrol etmeden tedbir amacli 3 ay yasakladi sonrasi yine kontrol etti uygun degil bi sure daha yasak dedi. O sebeple evime cok yakin olmasina ragmen o hastane gidemiyorum 🤦🏻♀️