genc2kizannesi Eda_Esen 8 aylik hamileyim Şehir hastanesine gidiyorum nesrin hanıma, eşimi almıyor . 4yasinda kızım var onunla beraber giriyoruz, ama kızımda gittigim doktor erol beydi alıyordu eşimide, her doktor almıyor alanlar var ama
Slc Eda_Esen ünide eşim girmişti mecbr kaldım kimsem yok ddim aldılar içeri allh razı olsun ama başka hasta gelirse ciakr dediler
Eda_Esen genc2kizannesi anlam da veremiyorum yaa yanında kalacak kimsesi olmayan doğurmasın mı çok saçma gerçekten
Eda_Esen Slc ecet bende ilk doğumumu orda yaptım eşim vardı çift yataklı özel oda verdilir yanıma kimseyi de almadılar özel poliklinik bölümde kaldım doğum hanede değil hasta yoğunluğundan dolayı oda yokmuş